Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów na świecie. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- udział w opracowaniu i uaktualnianiu polityki i procedur szkoleniowych oraz rozwojowych, nadzór nad ich realizacją
- udział w opracowywaniu polityki zarządzania karierą w firmie
- analiza potrzeb szkoleniowych pracowników
- wspieranie kierowników w związku z rozwojem pracowników
- badanie efektywności i jakości działań szkoleniowo - rozwojowych
- przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji
- obsługa administracyjna procesu szkoleniowego
- współpraca z firmami szkoleniowymi
- wsparcie w przygotowaniu badań zaangażowania pracowników oraz analiza wyników
- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki w zakresie przygotowanie rocznego budżetu szkoleniowego
- inicjatywy dotyczących innowacyjnych i nowatorskich rozwiązań w procesie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w obszarze HR
- umiejętności badania potrzeb szkoleniowych
- bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność w działaniu
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- umiejętnością budowania i utrzymania relacji międzyludzkich
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- język angielski na poziomie minimum B1
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
- uczestnictwo w nowych projektach, możliwość wdrażania swoich pomysłów
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- pracę w firmie będącej liderem w branży
- pakiet socjalny dostosowany do potrzeb pracownika
Poznaj
WIELTON S.A.
Głównym profilem działalności Grupy Kapitałowej WIELTON jest produkcja naczep, przyczep i zabudów na samochody ciężarowe oraz ich sprzedaż. Działalność Grupy Kapitałowej prowadzona jest przede wszystkim za pośrednictwem jednostki dominującej WIELTON S.A., pełniącej rolę koordynatora działalności podmiotów zależnych, które zajmują się wyłącznie sprzedażą produktów Spółki oraz prowadzeniem działań marketingowych i reklamowych Emitenta na rynkach Rosji i Ukrainy.