CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Codzienne kontakty telefoniczne z klientami firmy
- Upewnianie się, że faktury są zapłacone, jeśli nie, to dopytywanie klientów kiedy należności zostaną uregulowane
- Dbanie o to, żeby każdy klient firmy w odpowiednim czasie był na bieżąco z wpłatami
- Zbieranie dokumentów wpłat od klientów
- Wysyłanie codziennych list przypomnień i miesięcznych wyciągów do klientów
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
- Uaktualnianie danych w systemie firmy
- Bardzo dobra znajomość jednego z j. obcych - j. niemiecki, francuski lub j. hiszpański
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Doświadczenie w dziale Accounts Receivable/ Collections
- Komunikatywność
- Praca w międzynarodowej firmie dla znanych klientów
- Opieka medyczna dla pracownika i rodziny
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Praca ze specjalistami z całego świata i możliwość ulepszania swoich znajomości językowych
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Wyjścia integracyjne, wspólne wydarzenia sportowe