Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Twój zakres obowiązków: wsparcie kupca i działu zakupów w codziennej pracy; tworzenie baz danych dostawców; koordynowanie zgodności danych logistycznych; aktualizowanie danych towarowych w systemie; współpraca z działami w firmie Greenbasket; tworzenie zapytań ofertowych;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Firma Dajar sp. z o.o. jest największym w Polsce i w rejonie Europy Środkowej przedsiębiorstwem zajmującym się dystrybucją i produkcją szerokiej gamy artykułów dla domu i ogrodu. Zapleczem dla tak imponującej oferty są kontakty handlowe ze wszystkimi znaczącymi producentami światowymi w branży AGD oraz dwa, własne zakłady produkcyjne.
Specjalista w Dziale Zakupów (z j. angielskim)
Miejsce pracy: Koszalin
Opis stanowiska:
zamówienia u dostawcy, analiza zamówień, analiza braków,
prognozy zakupów,
przesuwanie towaru między magazynami,
przygotowywanie ofert dla klientów,
prowadzenie negocjacji z dostawcą,
analiza zakupów i sprzedaży w danej kategorii,
analiza rynku.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
bardzo dobra znajomość programu EXCEL,
umiejętność pracy pod presją,
wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność,
bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie,
otwartość na zmiany,
umiejętność obsługi komputera i programów Mc Office (Word, Excel, Power Point),
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy:
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej i lidera w branży AGD/wyposażenie ogrodu,
zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat,
miłą atmosferę w pracy,
możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy.
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Twój zakres obowiązków: wsparcie kupca i działu zakupów w codziennej pracy; tworzenie baz danych dostawców; koordynowanie zgodności danych logistycznych; aktualizowanie danych towarowych w systemie; współpraca z działami w firmie Greenbasket; tworzenie zapytań ofertowych;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...