- Ogłoszenie nr: 167177
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lutego 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kancelarii tajnej i archiwum
- w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
ul. Ozorkowskie Przedmieście 4
99-100 Łęczyca
Miejsce wykonywania pracy:
- Łęczyca
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawuje funkcję Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, w szczególności prowadzi postępowania sprawdzające, wydaje poświadczenia bezpieczeństwa, prowadzi rejestr postępowań sprawdzających, wydawanych poświadczeń bezpieczeństwa i odmów wydania poświadczenia, zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowaniem ryzyka,
- prowadzi ewidencję pieczęci służbowych i imiennych dla policjantów i pracowników KPP w Łęczycy,
- zapewnia ochronę informacji niejawnych, w tym opracowuje i nadzoruje wykonanie postanowień planu ochrony obiektów oraz ochrony systemów teleinformatycznych w KPP w Łęczycy,
- odpowiada za zapewnienie bezpieczeństwa informacji niejawnych i bezpieczeństwa danych osobowych wytwarzanych, przetwarzanych i przechowywanych w KPP w Łęczycy, w tym w systemach i sieciach teleinformatycznych,
- nadzoruje prowadzenie kancelarii tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi,
- nadzoruje prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi,
- organizuje i prowadzi szkolenia dla policjantów i pracowników KPP w Łęczycy z zakresu ochrony informacji niejawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- zagrożenie naciskami grup przestępczych,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia spraw kancelaryjnych, w tym niejawnych oraz spraw archiwalnych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw kancelaryjnych,
- przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw archiwalnych,
- szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW lub SKW,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji "ściśle tajne" wydane przez ABW lub SKW,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
- umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów