Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
-
Realizowanie zadań z zakresu utrzymania ciągłości działania;
-
Weryfikację zagrożeń oraz incydentów związanych z utrzymaniem ciągłości działania;
-
Opracowywanie projektów, wymagań, standardów, procedur i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego Banku, utrzymania ciągłości działania;
-
Przeciwdziałanie skutkom zdarzeń wynikających z ryzyka zakłóceń i przerw występujących w działalności Banku;
-
Monitorowanie i skuteczne reagowanie w sytuacjach awaryjnych i kryzysowych;
-
Zapewnianie warunków umożliwiających utrzymywanie i doskonalenie zdolności do sprawnego i skutecznego przeciwdziałania przerwom w działalności Banku oraz do ochrony jego krytycznych procesów biznesowych przed awariami i katastrofami;
-
Utrzymywanie i testowanie planów zachowania ciągłości działania Banku;
-
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń w zakresie podnoszenia świadomości pracowników Banku w zakresie utrzymania ciągłości działania;
-
Ewidencjonowanie i klasyfikację informacji i zdarzeń stanowiących zagrożenia dla ciągłości działania Banku.
-
Wykształcenia minimum średniego;
-
Wiedzy z zakresu zarządzania utrzymaniem ciągłości działania;
-
Dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza MS Excel);
-
Umiejętności pracy zespołowej;
-
Dobrej organizacji pracy;
-
Spostrzegawczości i dociekliwości;
-
Umiejętności radzenia sobie ze stresem i presją czasu.
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
Prywatną opiekę medyczną;
-
Pakiet sportowo-rekreacyjny;
-
Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej instytucji.
z dopiskiem: P/DBO/SBUC/01/17 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.