Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1989 dni temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 36029

Warunki pracy

Praca wykonywana jest w siedzibie MSWiA w budynku przy ul. Syreny 23 w Warszawie. Budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma podjazdu umożliwiającego dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Docelowo praca wykonywana będzie w budynku przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się, jak również łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
WARUNKI DOTYCZACE CHARAKTERU PRACY NA STANOWISKU I SPOSOBU WYKONYWANIA ZADAŃ
Praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa klientów zewnętrznych. Praca związana z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

Zakres zadań

  • Analiza zgłoszeń zbiórek publicznych, aktualizacji zgłoszeń celem ich zaakceptowania bądź wezwania strony do ich uzupełninia.
  • Analiza i ocena sprawozdań ze zbiórek publicznych oraz sprawozdań ze sposobu rozdysponowania zebranych ofiar, w celu oceny legalności i prawidłowości przeprowadzonych zbiórek.
  • Dokonywanie analizy i oceny sprawozdań z zakończonych zbiórek publicznych przeprowadzonych na podstawie pozwoleń Ministra właściwego do spraw administracji publicznej w celu oceny legalności i prawidłowości przeprowadzonej zbiórki.
  • Przygotowywanie projektów decyzji Ministra właściwego do spraw administracji publicznej w przedmiocie odmowy zamieszczenia informacji o zbiórce publicznej na ogólnopolskim portalu zbiórek publicznych.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na skargi na decyzje Ministra, wydane w sprawach będących w zakresie kompetencji Wydziału.
  • Prowadzenie dokumentacji spraw w celu zapewnienia właściwego przechowywania i obiegu dokumentów oraz sprawnego i terminowego ich załatwiania.
  • Archiwizacja i zabezpieczanie zgromadzonych dokumentów w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Co najmniej rok doświadczenia zawodowego w urzędach administracji publicznej
  • Znajomość struktur i zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, umiejętność organizacji pracy oraz zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do doskonalenia zawodowego, rzetelność
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenia analitycznego oraz orientacji na klienta
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość przepisów ustawy o zbiórkach publicznych
  • Znajomość pakietu programów Microsoft Office oraz programów prawniczych typu Lex