Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 39317
Warunki pracy
Praca odbywa się w trzypiętrowym budynku (z piwnicą) przy ul. Narutowicza 73 w Lublinie z koniecznością przemieszczania się po rożnych kondygnacjach. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na parterze budynku. Pracownik wykonuje czynności związane z przyjmowaniem, udostępnianiem i porządkowaniem zasobu archiwalnego.
Zakres zadań
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji akt wytworzonych w komórkach organizacyjnych KWP w Lublinie, jednostkach podległych, OPP w Lublinie, SPAP w Lublinie i CBŚP Zarząd w Lublinie,
- Udostępnianie akt z archiwum KWP w Lublinie i udzielanie informacji z akt do celów służbowych oraz uprawnionym podmiotom zainteresowanym i osobom fizycznym,
- Wykonywanie zadań związanych z procesem brakowania dokumentacji, której okres przechowywania upłynął,
- Przeprowadzanie kontroli brakowanej dokumentacji niearchiwalnej kategorii BC wytworzonej w komórkach organizacyjnych KWP w Lublinie, w OPP w Lublinie, SPAP w Lublinie i CBŚP Zarząd w Lublinie,
- Sprawdzanie poprawności sporządzenia protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B i BE z jednostek podległych KWP,
- Prowadzenie działań kontrolno - instruktażowych w składnicach akt jednostek podległych oraz udział w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez Pełnomocnika ds. OIN KWP w Lublinie,
- Udziela instruktaży i konsultacji w zakresie archiwizacji,
- Porządkowanie zasobu archiwalnego oraz współuczestniczenie w przeprowadzaniu skontrum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego pracy biurowej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, przepisów regulujących metody i formy wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji, przepisów dotyczących informacji niejawnych i ochrony danych osobowych,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dokładność,
- Obsługa komputera (programy biurowe),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe