Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1602 dni temu
Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Sanitarnego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 57953

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Pomieszczenie zakładu pracy uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada platformę schodową dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku od ul. Targowej 65. Drzwi wejściowe do budynku od strony ul. Targowej 65 pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z czterech toalet znajdujących się na parterze, II, IV i VI p. Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności oraz korzystania z parkingu podziemnego.

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw pracowniczych, w szczególności uczestniczenie w procesie nawiązywania, przebiegu oraz rozwiązywania stosunku pracy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy zgodnie z określonymi wymaganiami prawnymi oraz zbioru danych pracowników GIS w systemie informatycznym w celu właściwej realizacji obowiązków pracodawcy
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników GIS w celu prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Prowadzenie spraw związanych z działaniami socjalnymi oraz z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych w celu prawidłowego wydatkowania środków funduszu
  • Sporządzanie sprawozdań i analiz statystycznych dla instytucji zewnętrznych i kierownictwa w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Współpraca z ZUS oraz innymi instytucjami w sprawach pracowniczych w celu prawidłowej realizacji zadań z powszechnie obowiązujących przepisów prawa
  • Udział w pracach Komisji Socjalnej jako sekretarz Komisji Socjalnej, przygotowanie wniosków do rozpatrzenia oraz protokołowanie jej posiedzenia w celu prawidłowego przebiegu i sprawnej organizacji pracy
  • Prowadzenie spraw grupowych ubezpieczeń na życie i opieki medycznej pracowników GIS

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w obszarze nauk społecznych lub humanistycznych lub ekonomicznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi kadrowej pracowników
  • Znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • Znajomość ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Znajomość przepisów prawa pracy
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym podstawowa znajomość arkusza kalkulacyjnego
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia magisterskie lub podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub psychologii lub socjologii lub komunikacji lub prawa pracy
  • Przeszkolenie z zakresu prawa pracy