Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 74112
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca siedząca.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenie biurowe zlokalizowane na I piętrze, brak podjazdów,winda,
- narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zakres zadań
- przygotowuje, prowadzi, koordynuje postępowania o udzielenie zamówień publicznych i prowadzi stosowną dokumentację w zakresie w/w postępowań w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu;
- przygotowuje roczne plany zamówień publicznych oraz monitoruje wykonanie;
- prowadzi i kontroluje sprawy dotyczące gospodarki majątkowej w komórkach organizacyjnych Urzędu, a także całokształt prac związanych z ewidencją majątku;
- uczestniczy w przeprowadzaniu inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu;
- prowadzi dyspozycje taborem samochodowym, statkami, urządzeniami, nadzoruje i kontroluje eksploatację pojazdów, prowadzi ich dokumentację, a także całości spraw związanych z ubezpieczeniami, stanem technicznym oraz zbyciem pojazdów;
- prowadzi gospodarkę materiałową w Urzędzie, w tym likwidację zbędnego majątku;
- prowadzi całość spraw związanych z umundurowaniem i odzieżą roboczą dla pracowników;
- prowadzi sprawozdawczość w zakresie pełnionych obowiązków.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych;
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych;
- Mile widziane co najmniej 1-roczne doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- Preferowane wyższe wykształcenie na kierunkach prawo, administracja, ekonomia;
- Doświadczenie w pracy w obszarze inwentaryzacji, ewidencji środków trwałych;
- Znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), ustawy o służbie cywilnej.