Praca.pl Praca Dolnośląskie Bolesławiec
Stanowisko ds. poboru

Stanowisko ds. poboru

Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec
Bolesławiec
praca stacjonarna
19 godz. temu
Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec
Stanowisko ds. poboru
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0794
OBOWIĄZKI:
Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. poboru na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Bolesławiec www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: * prowadzenie ewidencji i postępowań podatkowych w zakresie zastosowania przez Prezydenta Miasta Bolesławiec ulg w podatkach i opłatach lokalnych, udzielania ulg w podatkach stanowiących dochody gminy, a pobieranych przez naczelnika urzędu skarbowego oraz z tytułu grzywien nałożonych mandatami karnymi, * ustanawianie hipoteki, * prowadzenie spraw związanych z zastosowaniem ulg, które stanowią pomoc de minimis lub pomoc publiczną, * wystawianie tytułów wykonawczych oraz analiza efektów postępowania egzekucyjnego i podejmowanie działań wyjaśniających w podatkach i opłatach lokalnych, * zgłaszanie wierzytelności gminy do właściwych organów, * znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, * znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych, * znajomość przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej, * znajomość przepisów Ordynacji podatkowej, * znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, * znajomość przepisów o księgach wieczystych i hipotece, * wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta i Naczelnika Wydziału. Zakres odpowiedzialności: 1) za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w zakresie obowiązków, 2) odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących przepisów prawa i regulaminów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: * wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, * co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni w jednostkach samorządu terytorialnego, * znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych, ordynacji wyborczej, przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o księgach wieczystych i hipotece, * biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, * dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: * umiejętność logicznego formułowania treści pism (wezwania, postanowienia, decyzje), * umiejętność formułowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi, * umiejętność logicznego myślenia, * umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem zewnętrznym, * dokładność, systematyczność i rzetelność.

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie


Dane kontaktowe:

756456421


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (życiorys CV, kserokopie świadectw pracy), 3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 5) oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia), 6) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów powoduje odrzucenie oferty. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty powinny znajdować się w zaklejonej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. poboru w Wydziale Finansowo-Budżetowym. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych: 1) podpisanej klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza postanowienia kodeksu pracy, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. poboru w Wydziale Finansowo-Budżetowym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), 2) podpisanej klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Z podstawowymi dokumentami dotyczącymi pracy urzędu kandydaci powinni zapoznać się poprzez stronę internetową BIP Urzędu Miasta (www.um.boleslawiec.bip-gov.pl). Szczegółowych informacji udziela p. Magdalena Janik Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo-Budżetowego w Urzędzie Miasta Bolesławiec, (Bolesławiec, ul. Rynek 41, tel. 0-75/ 64-56-421). Oferty należy w składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bolesławiec, Rynek 41 - Ratusz, w terminie do 15 grudnia 2025 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne. Z wybranym kandydatem, spełniającym wymogi zawarte w ogłoszeniu i wskazanym przez Komisję Kwalifikacyjną, wstępnie zostanie zawarta umowa na czas określony.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Aplikuj teraz