Praca.pl Praca świętokrzyskie Bliżyn
Stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady gminy

Stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady gminy

Urząd Gminy w Bliżynie
Bliżyn
praca stacjonarna
2 godz. temu
Urząd Gminy w Bliżynie
Stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady gminy
Miejsce pracy: Bliżyn
Numer: StPr/25/0914
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie ewidencji radnych, 2) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych radnych, 3) gromadzenie i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych, 4) prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników, 5) prowadzenie zbioru przepisów gminnych i ich nieodpłatne udostępnianie do publicznego wglądu, 6) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego i ich nieodpłatne udostępnianie, 7) obsługa administracyjno – biurowa sesji rady gminy i komisji rady. 8) wykonywanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych, 9) udostępnianie materiałów zgromadzonych w archiwum – prowadzenie ewidencji udostępnianych dokumentów, 10) przyjmowanie spraw do archiwum i ich porządkowanie, 11) brakowanie akt, 12) współpraca i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowym w Kielcach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych - znajomość ustaw i innych przepisów związanych ze stanowiskiem 1) obywatelstwo polskie 2) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. obsługi biura Rady Gminy Wymagania dodatkowe (pożądane) w ogłoszeniu: https://ugblizyn.bip.doc.pl/upload/doc/31756_20251205_101131.pdf

Miejsce pracy:

Bliżyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie


Dane kontaktowe:

Michał Jędrys


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty należy skladai w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko ds. obslugi Rady Gminy w terminie do dnia 19.12.2025r. do godz. 10.00 w punkcie podawczym Urzędu Gminy pokój nr 21 lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wplywu do urzędu). Dokumenty zlożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Aplikuj teraz