Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca w terenie
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- Zagrożenie korupcją
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Wysiłek fizyczny
- Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na VII piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
- Zainstalowana winda
Zakres zadań
- Administruje lokalnymi systemami sieciowymi i wirtualizacją
- Wdraża zasady zdefiniowanych w systemie zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Zarządza i konfiguruje dostępem do zewnętrznych sieci informatycznych w szczególności do sieci Internet,
- Zarządza zdalnym dostępem do zasobów Urzędu
- Administruje serwerem poczty elektronicznej w celu zapewnienia komunikacji Urzędu z jednostkami administracji publicznej oraz klientami zewnętrznymi
- Administruje lokalnymi systemami bazodanowymi oraz dostępem do aplikacji i zasobów użytkowników z wykorzystaniem Active Directory
- Współpracuje z pracownikami administracji publicznej w celu rozwoju i wdrażania systemów teleinformatycznych
- Monitoruje stan zabezpieczeń systemów informatycznych i danych, analizuje zagrożenia w sieciach komputerowych w celu zapewnienia ochrony zasobów przed utratą lub nieuprawnionym dostępem
- Zarządza systemami wspomagającymi bezpieczeństwo informacji w Urzędzie (ochrona antywirusowa, kopie bezpieczeństwa, system wydruku itp.)
- Opracowuje specyfikacje techniczne na potrzeby realizacji zamówień publicznych w zakresie zakupu sprzętu i usług informatycznych w celu zapewnienia właściwego gospodarowania zasobami informatycznymi
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe informatycznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 2 lata doświadczenia z obsługą informatyczną
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie edytora tekstu MS Word i arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sieci opartych na protokole IP
- Bardzo dobra znajomość systemów sieciowych opartych o Windows Server
- Znajomość zasad bezpieczeństwa informatycznego
- Znajomość konfiguracji urządzeń aktywnych sieci (przełączniki, routery)
- Znajomość systemów wirtualnych opartych o Vmware
- Umiejętność zarządzania usługą Active Directory
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
- Rzetelność i terminowość
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 1 rok doświadczenia administratora sieci informatycznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość języka SQL
- Znajomość zagadnień związanych z administrowaniem serwerami bazodanowym
- Znajomość zagadnień związanych z administrowaniem serwerami poczty elektronicznej
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Samodzielność i inicjatywa
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-24 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Klauzula informacyjna (informacje o przetwarzaniu danych osobowych) na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, s. 1; sprostowanie: Dz.U. L 127 z 23.5.2018, s. 2), zwanego dalej Rozporządzeniem, RODO.
- W jakim celu dane są przetwarzane? Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Kto jest administratorem danych i jak można się z nim skontaktować? Wojewoda Lubuski z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
- Jak długo dane będą przetwarzane? Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których Dyrektor Generalny Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o archiwizacji.
- Na jakiej podstawie dane są przetwarzane? 1. Osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w zakresie danych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej; 2. Osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – w zakresie danych wrażliwych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej; 3. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 4. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Jakie inne regulacje zostały uwzględnione przy przetwarzaniu? art. 22 (1) Kodeksu pracy[1] art. 4, 4a, 5 Ustawy o służbie cywilnej[2], Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach[3], Ustawa o dostępie do informacji publicznej[4].
[1] ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
[2] ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
[3] ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
[4] ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej - Czy podanie danych jest obowiązkowe? Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Kto jest lub może być odbiorcą danych? Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wyniki naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Informacje w zakresie wyników wyboru są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Prezesa Rady Ministrów.
- Prawa przysługujące, której dane są przetwarzane: Prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, Prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO - jeśli są błędne lub nieaktualne, Prawo do usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO - gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, Prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO.
- Gdzie można złożyć skargę na nieprawidłowości związane z przetwarzaniem? Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Jak można skontaktować się z inspektorem ochrony danych? W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@lubuskie.uw.gov.pl.