Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 63480
Warunki pracy
praca biurowa; praca poza siedzibą urzędu, w terenie ( w szczególności kontrole, rozprawy administracyjne); praca w siedzibie urzędu; wyjazdy służbowe (krajowe); permanentna obsługa klientów zewnętrznych; zagrożenie korupcją; reprezentowanie urzędu na zewnątrz; praca wymagająca dyspozycyjności; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; praca na VIII piętrze; bariery architektoniczne: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy, drzwi odpowiedniej szerokości; brak oznaczeń dla osób niewidomych; pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami; brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.Zakres zadań
- koordynowanie kontroli prowadzonych przez pracowników w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych (2-4 pracowników)
- rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej
- rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących geodezji i kartografii
- przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii naruszających przepisy
- weryfikowanie zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne, prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
- znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, o kontroli w administracji rządowej, Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość zarządzenia w sprawie zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Ms Office)
- umiejętności skutecznej komunikacji, analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe