Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Starszy inspektor wojewódzki

Starszy inspektor wojewódzki

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1442 dni temu
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 63319

Warunki pracy

Praca biurowa; praca na drugim piętrze; praca w siedzibie wydziału oraz poza siedzibą rzędu (wyjazdy na kontrole); praca związana z obsługą klientów; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; brak oznaczeń dla osób niewidomych; pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami; brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym; budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami; zainstalowana winda; bariery architektoniczne: brak podjazdów między piętrami, utrudnione poruszanie się między piętrami (schody).

Zakres zadań

  • Przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządowych oraz w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
  • Rozpatrywanie skarg, wniosków i listów interwencyjnych dotyczących realizacji przez jednostki zadań z zakresu pomocy społecznej oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie
  • Przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia jednostek samorządu terytorialnego dotyczące pomocy społecznej;
  • Sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu pomocy społecznej;
  • Prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem jednostkom samorządu terytorialnego zadań wynikających z programów rządowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej
  • posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej;
  • znajomość ustaw: o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego;
  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
  • znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);
  • umiejętność analitycznego myślenia, skuteczna komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe