Komenda Powiatowa Policji w Jędrzejowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Jędrzejów
Ogłoszenie o naborze Nr 158830
Warunki pracy
- praca biurowa,
- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
Miejsce i otoczenie organizacyjnotechniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświatlenie,
- budynek nie posiada windy.
Zakres zadań
- - Administrowanie i utrzymanie obiektów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Jędrzejowie oraz podległych komisariatów Policji w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki.
- - Planowanie gospodarką kwaterunkową, mundurową, żywnościową, gospodarczą, sportową, warsztatową oraz przeciwpożarową w celu zapewnienia i zabezpieczenia potrzeb jednostki
- - Przesyłanie do legalizacji i naprawy sprzęt techniki policyjnej i maszyny biurowe w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy funkcjonariuszy i pracowników.
- - Prowadzenie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego i instytucjami w celu pozyskiwania środków finansowych i sprzętu dla jednostki.
- - Planowanie i organizowanie niezbędnych remontów i modernizacja w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki.
- - Administrowanie obiektami służbowymi resortu oraz terenami do nich przyległymi.
- - Zgłaszanie do odpowiednich wydziałów KWP Kielce potrzeb materiałowo-technicznych.
- - Prowadzenie gospodarki magazynowania, konserwacji i rozdzielnictwa sprzętu i wyposażenia.
- - Planowanie zakupu materiałów pędnych, części zamiennych i smarów oraz zaopatrywanie w te materiały pojazdów służbowych jednostki oraz prowadzenie ewidencji w/w materiałów.
- - Zabezpieczenie dostaw opału do ogrzewania obiektów służbowych oraz oszczędne gospodarowanie tym opałem jak również energią elektryczną.
- - Organizowanie i nadzorowanie robót w obiektach i pomieszczeniach służbowych.
- - Bieżące zaopatrywanie funkcjonariuszy i pracowników Policji w należne im przedmioty odzieży ochronnej, obuwia oraz środków higieny osobistej.
- - Opracowywanie miesięcznych planów obsługi i napraw sprzętu transportowego, ustalanie terminów ich wykonania.
- - Prowadzenie postępowań szkodowych.
- - Prowadzenie gospodarki transportowej w KPP i jednostkach podległych.
- - Ustalanie przebiegu kilometrów dla pojazdów samochodowych, będących na wyposażeniu jednostki.
- - Przekazywanie do KWP Kielce meldunków o zdarzeniach zaistniałych z udziałem pojazdów służbowych Policji.
- - Organizowanie i dokonywanie kontroli w zakresie gospodarki transportowej w KPP i podległych komórkach organizacyjnych.
- - Prowadzenie gospodarki odpadami, ewidencja odpadów i uzyskiwanie zezwoleń na ich wytwarzanie oraz naliczanie opłat za wprowadzanie substancji szkodliwych do środowiska.
- - Opracowywanie (merytoryczne) obcych dowodów księgowych pod względem celowości, rzetelności, gospodarności i legalności operacji gospodarczych.
- - Opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań dla potrzeb KWP Kielce.
- - Wydawanie zezwoleń kierującym pojazdami uprzywilejowanymi oraz prowadzenie ewidencji przedmiotowych zezwoleń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjnym
- - umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- - umiejętność obsługi programów komputerowych, m.in. excel, word,
- umiejętność redagowania pism.
- - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państaw i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.
- list motywacyjny napisany odręcznie,
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-16 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Powiatowa Policji w Jędrzejowie
ul. 11 go Listopada 78
28-300 Jędrzejów
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane