Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
Podkarpacki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podkarpacki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Krosno
Ogłoszenie o naborze Nr 12489
Warunki pracy
- stres związany z potrzebą podejmowania szybkich i skomplikowanych decyzji,- stres związany z wykonywaniem kontroli wewnątrzzakładowych,
- narzędzia i materiały pracy: komputer,
Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym, winda i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Sporządzanie i przedstawianie Podkarpackiemu Lekarzowi Weterynarii okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mające na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
- Prowadzenie lub zapewnienie wymaganych szkoleń pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionym pracownikom;
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż.;
- Współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
- Współpraca z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz labolatoriami zakładowymi i środowiskowymi w zakresie organizowania systematycznych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami;
- Realizowanie przedsięwzieć zapewniających ochronę przeciwpożarową obiektów i terenów wykorzystywanych przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie i podległe jednostki organizacyjne;
- Dokonywanie oceny i prowadzenie dokumentacji w zakresie analizy i oceny ryzyka zawodowego;
- Wsółpracowanie z organami Państwowej Straży Pożarnej oraz jednostkami nadzorującymi sprawność sprzętu gaśniczego w jednostce;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie w zakresie BHP lub wyższe o kierunku lub specjalności BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHPdoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie BHP
- biegła znajomość obsługi komputera - pakietu Microsoft Office,
- dobra znajomość przepisów Kodeksu Pracy, rozporządzeń, ustaw dot. BHP i p/poż.
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomosć ustawy o ochronie danych osobowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość j. angielskiego - poziom komunikatywny
- samodzielnosć, rzetelnosć i odpowiedzialność
- inicjatywa
- umiejętność szybkiego działania
- dyspozycyjność