Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Jelenia Góra
praca stacjonarna
2201 dni temu
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 26311

Warunki pracy

Praca na 2 piętrze budynku, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks. W budynku brak windy, podjazd tylko na parter budynku, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku. Obsługa klientów zewnętrznych.Czas pracy według Ustawy o Służbie Cywilnej.

Zakres zadań

  • Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy Policji, a po zakończeniu służby w Policji przekazywanie kompletnych akt funkcjonariuszy do archiwum jednostki nadrzędnej
  • Rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów jawnych oraz ich ostateczne zakończenie w systemie E-Komenda, rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów niejawnych w dzienniku podawczym
  • Udzielanie informacji o naborze do służby w Policji, przyjmowanie oraz weryfikowanie dokumentów osób ubiegających się o przyjęcie do służby, przekazywanie kompletnych wniosków wraz załącznikami do jednostki nadrzędnej
  • Przygotowywanie rozkazów o wyróżnieniu, przekazywanie ich do komórki finansowej, bieżące wprowadzanie do Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)
  • Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, dodatkowych i zwolnień z zajęć służbowych kadry kierowniczej Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze oraz uzupełnianie w tym zakresie modułu absencja w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)
  • Prowadzenie ewidencji aktów prawnych, ich przechowywanie, aktualizacja i archiwizacja
  • Prowadzenie archiwizacji spraw ostatecznie załatwionychw przez Zespół Kadr i Szkolenia, sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt oraz brakowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej,
  • Znajomość Ustawy o Policji
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość Zarządzenia nr 93 MSWiA z 17 grudnia 2007 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji
  • Znajomość Zarządzenia nr 26 Komendanta Głównego Policji z 19 lutego 2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji
  • Znajomość Zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji
  • Znajomość Zarządzenia nr 678 Komendanta Głównego Policji z 17 czerwca 2005 r. w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem słuzbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych
  • Znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 września 2014 r. w sprawie nagród i zapomóg dla policjantów oraz tworzenia funduszu nagród i zapomóg dla policjantów
  • Znajomość rozporządzenia MSW z dnia 19 września 2014 r. w sprawie urlopów policjantów
  • Rzetelność
  • Terminowość
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe