Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom
Starszy inspektor

Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Radom
praca stacjonarna
1826 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 46265

Warunki pracy

•Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- delegacje służbowe,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
•Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenie biurowe
- oświetlenie naturalne i sztuczne.

Zakres zadań

  • Wprowadzanie i weryfikowanie danych dotyczących zmian kadrowych policjantów KWP z siedzibą w Radomiu, SPPP w Płocku, SPPP w Radomiu oraz SPKP w Radomiu do SWOP
  • Dokonywanie dystrybucji decyzji, postanowień KWP z siedzibą w Radomiu, KGP i innych KWP w kraju, a także rozkazów ze szkół Policji
  • Przygotowywanie dokumentacji związanych z mianowaniem policjantów na stanowiska służbowe, zwalnianiem z tych stanowisk oraz przenoszeniem do pełnienia służby w innej jednostce Policji
  • Przygotowywanie dokumentacji w sprawach emerytalno - rentowych policjantów
  • Opracowywanie dokumentacji związanych z powołaniem policjantów na stanowiska komendantów miejskich i powiatowych Policji i ich zastępców oraz odwoływanie z tych stanowisk, a także przygotowywanie projektów decyzji w tych sprawach
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z kierowaniem policjantów do właściwej komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych
  • Opracowywanie dokumentacji związanej z mianowaniem na stopnie policyjne
  • Ustalanie uprawnień policjantów do nagrody rocznej oraz przygotowywanie projektów decyzji w tych sprawach

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  • Znajomość przepisów ustawy o Policji oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętności: organizacji pracy własnej, kreatywności, szybkiego działania, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów, interpretacji obowiązujących przepisów i stosowania procedur, redakcyjne, analityczne, pracy zespołowej, komunikowania się, obsługi komputera (środowisko Windows i program MS Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętności: operatywność, samodzielność, innowacyjność