Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie
Dzierżoniów
praca stacjonarna
1810 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Dzierżoniów
Ogłoszenie o naborze Nr 47334

Warunki pracy

Praca na stanowisku administracyjno-biurowym, ma charakter pracy głównie umysłowej, odbywa się przede wszystkim w pozycji siedzącej. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30 - 11.30. Stanowisko wyposażone jest w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca wymaga wyjazdów służbowych. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku przy użyciu schodów. Miejsce pracy znajduje się na I kondygnacji Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie przy ul. Ząbkowickiej 57, budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Zakres zadań

  • Prowadzenie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i służby zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników cywilnych i funkcjonariuszy oraz poprawę warunków pracy i służby
  • Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Komendy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
  • Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych prac, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i służby oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
  • Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji (E-Komenda)
  • Archiwizowanie dokumentów wytworzonych i przekazywanie ich do archiwum oraz brakowanie akt dokumentacji niearchiwalnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp
  • Znajomość przepisów prawa pracy i bhp
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Obsługa komputera w zakresie znajomości pakietu MS Office
  • Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, dokładność
  • Umiejętność organizowania pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • posiadanie szkolenia okresowego w dziedzinie bhp dla służby bhp
  • prawo jazdy kat. B
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne