Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Jelenia Góra
praca stacjonarna
1813 dni temu
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 46621

Warunki pracy

Praca na parterze budynku, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę. W budynku brak windy, podjazd tylko na parter budynku, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku. Obsługa klientów zewnętrznych. Czas pracy według Ustawy o służbie cywilnej.

Zakres zadań

  • Przygotowywanie przesyłek jawnych nadanych przez komórki i jednostki organizacyjne KMP w Jeleniej Górze, sprawdzanie zgodności ich przyjęcia z rejestrami,
  • Przekazywanie otrzymanej korespondencji zgodnej z wykazami przyjęcia do kancelarii Referatu Prezydialnego KMP w Jeleniej Górze,
  • Przekazywanie przesyłek jawnych i niejawnych w zaplombowanych workach konwojentom,
  • Przyjmowanie i wydawanie przesyłek adresowanych do jednostek zewnętrznych na podstawie zawartych umów i porozumień,
  • Nadawanie korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej,
  • Sporządzanie dziennych sprawozdań z obrotu przesyłek oraz miesięcznych informacji ilościowo - wartościowych nadanych przesyłek,
  • Stała współpraca z Pocztą Polską w zakresie miesięcznych rozliczeń , co do wysłanej korespondencji,
  • Przygotowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami odebranych przez pocztę specjalną KWP we Wrocławiu dowodów osobistych, celem przekonwojowania ich do Urzędów Miast i Gmin na terenie działania KMP w Jeleniej Górze,
  • Ewidencjonowanie, rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji w elektronicznym dzienniku korespndencyjnym,
  • Rozdzielanie otrzymanej poczty na poszczególne komórki i jednostki organizacyjne KMP w Jeleniej Górze po jej dekretacji przez kierownictwo KMP,
  • Przygotowywanie i ekspediowanie poczty wychodzącej poza jednostkę ,
  • Przekazywanie w postaci elektronicznej danych rejestrowanych w użytkowanych systemach informatycznych - wymiana danych z sądem i prokuraturą.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej.
  • Znajomość przepisów Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość Zarządzenia nr 93 MSWiA z 17 grudnia 2007 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji,
  • Znajomość Ustawy o Policji,
  • Znajomośc Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony matriałów zawierających informacje niejawne,
  • Terminowość,
  • Obowiązkowość,
  • Pozytywne podejście do interesanta,
  • Dyspozycyjność,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe