Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 46621
Warunki pracy
Praca na parterze budynku, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę. W budynku brak windy, podjazd tylko na parter budynku, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku. Obsługa klientów zewnętrznych. Czas pracy według Ustawy o służbie cywilnej.Zakres zadań
- Przygotowywanie przesyłek jawnych nadanych przez komórki i jednostki organizacyjne KMP w Jeleniej Górze, sprawdzanie zgodności ich przyjęcia z rejestrami,
- Przekazywanie otrzymanej korespondencji zgodnej z wykazami przyjęcia do kancelarii Referatu Prezydialnego KMP w Jeleniej Górze,
- Przekazywanie przesyłek jawnych i niejawnych w zaplombowanych workach konwojentom,
- Przyjmowanie i wydawanie przesyłek adresowanych do jednostek zewnętrznych na podstawie zawartych umów i porozumień,
- Nadawanie korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej,
- Sporządzanie dziennych sprawozdań z obrotu przesyłek oraz miesięcznych informacji ilościowo - wartościowych nadanych przesyłek,
- Stała współpraca z Pocztą Polską w zakresie miesięcznych rozliczeń , co do wysłanej korespondencji,
- Przygotowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami odebranych przez pocztę specjalną KWP we Wrocławiu dowodów osobistych, celem przekonwojowania ich do Urzędów Miast i Gmin na terenie działania KMP w Jeleniej Górze,
- Ewidencjonowanie, rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji w elektronicznym dzienniku korespndencyjnym,
- Rozdzielanie otrzymanej poczty na poszczególne komórki i jednostki organizacyjne KMP w Jeleniej Górze po jej dekretacji przez kierownictwo KMP,
- Przygotowywanie i ekspediowanie poczty wychodzącej poza jednostkę ,
- Przekazywanie w postaci elektronicznej danych rejestrowanych w użytkowanych systemach informatycznych - wymiana danych z sądem i prokuraturą.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej.
- Znajomość przepisów Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- Znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość Zarządzenia nr 93 MSWiA z 17 grudnia 2007 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji,
- Znajomość Ustawy o Policji,
- Znajomośc Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony matriałów zawierających informacje niejawne,
- Terminowość,
- Obowiązkowość,
- Pozytywne podejście do interesanta,
- Dyspozycyjność,
- Umiejętność organizowania pracy własnej,
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe