Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Chełm
Starszy inspektor

Starszy inspektor

Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Chełm
praca stacjonarna
1791 dni temu
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Chełm
Ogłoszenie o naborze Nr 48723

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa powyżej 4 godz. przy obsłudze komputera, praca samodzielna, wymagająca dokładności i skrupulatności. Praca w podstawowym systemie czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07.30 – 15.30. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kontakty zewnętrzne: z dłużnikami oraz komornikami sądowymi, Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich

Zakres zadań

  • Prowadzenie procedur windykacji należności Skarbu Państwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, zmierzających do wyegzekwowania należności od dłużników
  • Przygotowywanie dokumentów dotyczących wszczęcia i prowadzenia windykacji i ich przesyłanie do dłużników, sądów, komorników sądowych (w tym konsultacje z komornikami)
  • Naliczanie odsetek od niezapłaconych bądź uregulowanych po terminie należności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wystawianie i przesyłanie do dłużników not odsetkowych, w celu właściwego ewidencjonowania zaległości oraz informowania dłużników o stanie zadłużenia
  • Dokonywanie analizy należności ujętych na kontach 201,221, 226 w zakresie windykacji
  • Sporządzanie planów przychodów i wydatków dotyczących Funduszu Wsparcia, prowadzenie rejestru umów dotyczących Funduszu Wsparcia.
  • Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów dotyczących Funduszu Wsparcia oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących Funduszu Wsparcia
  • Prowadzenie rejestru darowizn rzeczowych, sporządzanie kwartalnych informacji o darowiznach rzeczowych.
  • Uczestniczenie w sporządzaniu planu dochodów i wydatków, analiz z wykonania planu dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych i realizacji należności z tytułu dochodów budżetowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość kodeksu cywilnego księga I, tytuł VI, księga III, tytuł I-X oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych