Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
1711 dni temu
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 52267

Warunki pracy

• Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,
• Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
• Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
• Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,
• Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na II piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji),
• Oświetlenie dzienne i sztuczne.

Zakres zadań

  • Udział w monitorowaniu realizacji inwestycji, przygotowywaniu umów, przekazywani i rozliczaniu środków w celu wypełnienia zadań Wojewody jako dysponenta części budżetowej
  • Przygotowywanie postępowań w sprawie zwrotów dotacji z budżetu państwa w trybie określonym umową o dofinansowanie i ustawą o finansach publicznych
  • Przekazywanie informacji w zakresie prawidłowości realizowania i rozliczania przedsięwzięć inwestycyjnych, w tym udział w szkoleniu beneficjentów w ramach programów dofinansowanych z budżetu państwa
  • Sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby ministerstw zaangażowanych we wdrażanie Programów na rzecz przedsięwzięć infrastrukturalnych realizowanych na terenie województwa
  • Formalna ocena wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć infrastrukturalnych
  • Rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji w sprawach organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • Obsługa prac Komisji Wojewody Zachodniopomorskiego ds. oceny wniosków złożonych w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 oraz Rządowego Programu na Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej oraz realizacji zadań nałożonych ustawą z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Dróg Samorządowych
  • Prowadzenie spraw z zakresu uzgodnienia tras procesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym odbywających się na drogach publicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • znajomość zagadnień wynikających z ustaw: o finansach publicznych, prawo o ruchu drogowym, o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane
  • podstawowa znajomość zagadnień z obszaru organizacji ruchu na drogach
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia z zakresu przygotowania do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • przeszkolenie z zakresu Prawa Zamówień Publicznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość tematyki z obszaru zarządzania projektami
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej