Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 67581
Warunki pracy
Praca w siedzibie Urzędu, stanowisko usytuowane na pierwszym piętrze budynku, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Stanowisko wyposażone w komputer i drukarkę. W budynku brak windy, podjazd tylko na parter budynku, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.Zakres zadań
- pełnienie funkcji koordynatora skargowego w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze,
- przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków,
- zapoznawanie się z całością materiałów postępowań skargowych oraz dokonywanie ich oceny pod kątem ich kompletności oraz formy utrwalenia wykonywanych czynności,
- sprawdzanie czy wyjaśnieniem objęto wszystkie zarzuty zawarte w skardze oraz czy zebrany materiał dowodowy jest wystarczający do zajęcia stanowiska w sprawie,
- dokonywanie oceny treści zawiadomienia do skarżącego, pod kątem odzwierciedlenia dokonanych ustaleń, zajętego stanowiska wobec zarzutów oraz obowiązkowego umieszczenia w nich uzasadnienia faktycznego i prawnego skarg niepotwierdzonych,
- przestrzeganie terminowego udzielenia odpowiedzi na złożoną skargę,
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków, w tym dyżury w dni skargowe,
- obsługa skrzynki internetowej skarg i wniosków,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze,
- archiwizowanie akt skargowych i materiałów wytworzonych,
- nadzór nad materiałami z kontroli przeprowadzonych w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze,
- protokołowanie odpraw służbowych,
- opracowywanie pism, wytycznych i zaleceń Komendanta Miejskiego Policji w Jeleniej Górze,
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu przestrzegania dyscypliny służbowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Znajomość przepisów ustawy o Policji z dnia 06 kwietnia 1990 r.
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- Asertywność
- Odporność na stres
- Pozytywne podejście do obywatela
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" opatrzone własnoręcznym podpisem
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe