Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań
Starszy inspektor

Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
1294 dni temu
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 69897

Warunki pracy


  • praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.

  • zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą. 

  • stanowisko pracy znajduje się na 3 piętrze budynku 4 kondygnacyjnego.

  • w budynku bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami. Drzwi wejsciowe do pokoi biurowych o szerokości 90cm. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne      w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze)

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.

  • praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej.

  • pomieszczenia klimatyzowane.

  • na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.

Zakres zadań

  • Obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej wydziału (korespondencja przychodząca i wychodząca). Zapewnienie prawidłowego obiegu akt i dokumentów w wydziale.
  • Realizacja zadań związanych z prowadzeniem ewidencji środków trwałych w tym: dokonywanie na bieżąco aktualizacji oraz amortyzacji środków, uzgadnianie stanu środków trwałych, wystawianie dowodów ewidencji, sporządzanie wykazów przedmiotów i materiałów przeznaczonych do likwidacji lub przekazania, znakowanie składników majątku wprowadzanych do użytkowania, inwentaryzacja składników majątku.
  • Prowadzenie spraw związanych z wydatkowaniem zaliczki stałej wydziału w tym prowadzenie ewidencji pobierania, wydatkowania i rozliczania zaliczki stałej wydziału.
  • Archiwizowanie akt wytworzonych w wydziale.
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w zamian za niewykorzystany przejazd na koszt PSP.
  • Zabezpieczanie i przeprowadzanie narad, odpraw, szkoleń i uroczystości
  • Udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących tematyki określonej w zakresie czynności w celu zapoznania się z obowiązującymi przepisami prawa oraz ich wdrażania.
  • Planowanie zakupów i zamawianie materiałów eksploatacyjnych na potrzeby KW PSP oraz przedmiotów umundurowania i wyposażenia strażaka wg zapotrzebowań oraz planowanie środków finansowych w tym zakresie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym
  • obsługa komputera, w tym oprogramowania Word, Excel, Power Point
  • prawo jazdy kat. B
  • wiedza na temat funkcjonowania administracji rządowej ze szczególnym uwzględnieniem znajomości ustawy o PSP
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktu
  • chęć nauki i rozwoju zawodowego