Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 88383
Warunki pracy
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
- Praca w stresie, często pod presją czasu i pod naciskami
Zakres zadań
- Prowadzi nadzór nad realizacją w województwie lubuskim Ogólnopolskiego Badania Chorobowości Szpitalnej Ogólnej, a w szczególności: • udziela instruktażu w zakresie przesyłania i korygowania błędów w elektronicznych rekordach z danymi z kart statystycznych szpitalnych ogólnych, • gromadzi, weryfikuje, przetwarza, zatwierdza i przekazuje w formie elektronicznej do Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny rekordy z danymi z kart statystycznych szpitalnych ogólnych.
- Administruje Systemem Statystyki w Ochronie Zdrowia (SSOZ) na terenie województwa lubuskiego, a w szczególności: • weryfikuje zgłoszenia oraz nadaje uprawnienia jednostkom ochrony zdrowia z terenu województwa lubuskiego do korzystania z SSOZ, • uaktualnia wykaz podmiotów zobowiązanych do sprawozdawczości, • przypisuje rodzaj sprawozdania do podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
- Tworzy bazy danych w zakresie ochrony zdrowia oraz wyszukuje i analizuje zawarte w nich informacje, w celu oceny dostępności oraz potrzeb zdrowotnych na terenie województwa lubuskiego, opracowuje mapy potrzeb zdrowotnych, określa priorytety dla regionalnej polityki zdrowotnej, ocenia celowość inwestycji w ochronie zdrowia oraz opracowuje i opiniuje inne regionalne dokumenty strategiczne dot. ochrony zdrowia.
- Egzekwuje wywiązywanie się przez podmioty wykonujące działalność leczniczą z obowiązków sprawozdawczych w zakresie realizowanych zadań.
- Udziela instruktażu jednostkom ochrony zdrowia w zakresie logowania się do elektronicznego Systemu Statystyki w Ochronie Zdrowia oraz korzystania z niego.
- Sporządza na podstawie danych statystycznych informacji oraz przygotowuje prezentacje multimedialne na potrzeby Wojewody Lubuskiego, konsultantów w ochronie zdrowia i innych - w zależności od potrzeb.
- Opiniuje projekty aktów prawnych i inne dokumenty strategiczne dot. ochrony zdrowia.
- Uczestniczy w kontrolach dot. prawidłowości wydatkowania środków przekazanych przez Wojewodę na zadania w zakresie ochrony zdrowia jednostkom samorządu terytorialnego oraz organizacjom pożytku publicznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, matematycznym lub informatycznymdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony zdrowia lub administracji
- Znajomość ustaw: • o działalności leczniczej, • o statystyce publicznej, • o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, • o kontroli w administracji rządowej, • o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, • o dostępie do informacji publicznej , • kodeks postepowania administracyjnego, oraz rozporządzeń wykonawczych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętność analizy danych zawartych w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą
- Umiejętność analizy danych, wyciągania wniosków i argumentowania
- Znajomość map potrzeb zdrowotnych i priorytetów dla regionalnej polityki zdrowotnej i innych dokumentów dotyczących kierunków rozwoju ochrony zdrowia
- Odporność na stres
- Umiejętność współpracy oraz twórczego i analitycznego myślenia, komunikatywność, systematyczność, samodzielność, kreatywność, cierpliwość, dokładność, asertywność, rzetelność, terminowość
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel (niestandardowe formuły obliczeń), • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność analizy dużych baz danych – ACCESS.
- Przeszkolenie w zakresie statystyki, epidemiologii, zdrowia publicznego, kontroli.
- Posiadanie Prawa jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym