Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
36 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 134835

Warunki pracy

- praca biurowa w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godzin

Zakres zadań

  • przyjmuje ankiety bezpieczeństwa osobowego od osób ubiegających się o dostęp do informacji niejawnych wraz z wnioskiem przełożonego
  • poddaje procedurze sprawdzającej osoby wyszczególnione w ankiecie bezpieczeństwa osobowego, zgodnie z wymogami formalnymi określonymi w ustawie o ochronie informacji niejawnych
  • prowadzi szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • rejestruje postępowania sprawdzające w Rejestrze Akt Postępowań Sprawdzających
  • opracowuje wnioski o przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego dla funkcjonariuszy/pracowników Policji województwa dolnośląskiego, którzy obowiązani są posiadać na podstawie odrębnych przepisów poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych krajowych lub międzynarodowych Unii Europejskiej i Traktatu Północnoatlantyckiego
  • proceduje „Upoważnienia” do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • archiwizuje dokumentację będącą na stanie Zespołu Postępowań Sprawdzających
  • prowadzi rejestry” akt postępowań sprawdzających, wydanych poświadczeń i zaświadczeń z zakresu o.i.n., decyzji o umorzeniu kontrolnego postępowania sprawdzającego, decyzji o umorzeniu postępowania sprawdzającego, odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu informacji niejawnych
  • przeszkolenie z przetwarzania danych osobowych
  • przeszkolenie z przetwarzania danych osobowych wykorzystywanych poprzez Krajowy System Informacyjny
  • uprawnienia do systemów policyjnych oraz pozapolicyjnych