Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Sieradz
Ogłoszenie o naborze Nr 136215
Warunki pracy
- umowa o pracę na czas określony – z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku w korpusie służby cywilnej, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony,
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy,
- obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca biurowa w siedzibie urzędu,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- sprawuje bezpośredni nadzór nad funkcjonowaniem Punktu Obsługi Technicznej
- prowadzi nadzór nad właściwą gospodarkę magazynową, w tym MPiS
- prowadzi nadzór nad prawidłową eksploatacją i obsługą sprzętu transportowego jednostki
- planouje i realizuje wydatki związane z zakupem części, paliw i smarów, wydatki dotyczące usług za naprawę sprzętu transportowego oraz podatku od środków transportu
- prowadzi postępowania szkodowe w przypadku uszkodzenia sprzętu transportowego
- sporządza protokoły szkodowe oraz kosztorysy uszkodzonych pojazdów służbowych
- nadzoruje prawidłowe prowadzeniem dokumentacji związanej z zadaniami Zespołu ds. Eksploatacji
- odpowiada za prawidłowy przebieg procesu napraw pojazdów służbowych
- nadzoruje terminowe sporządzanie sprawozdań i planów wynikających z zakresu działania zespołu
- obsługuje system SWOP KADRA w zakresie nadanych uprawnień
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych, prowadzenia gospodarki magazynowej, likwidacji szkód komunikacyjnych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej cywilnej, o ochronie danych osobowych
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- analityczne myślenie
- umiejętność rozwiązywania problemów
- samodzielność
- umiejętność organizowania pracy