Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Logistyki i Jakości

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zmianami i nadzorowanie pracy magazynowej w sektorze e-commerce. Zapewnienie realizacji celów operacyjnych zgodnie z planem i standardami jakości. Kierowanie, motywowanie i wspieranie zespołu, usuwanie przeszkód operacyjnych. Współpracowanie z innymi działami...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Częstochowa Referent Częstochowa
Starszy referent w Pierwszym Samodzielnym Refracie Spraw Wierzycielskich SW-1

Starszy referent w Pierwszym Samodzielnym Refracie Spraw Wierzycielskich SW-1

Izba Skarbowa w Katowicach
Częstochowa
praca stacjonarna
2899 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181208
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.

Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Pierwszym Samodzielnym Refracie Spraw Wierzycielskich SW-1

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Katowicach
    ul. Darmota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Częstochowa
  • Drugi Urząd Skarbowy w Częstochowie
    ul. Tkacka 3
    42-200 Częstochowa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie działań informujących i dyscyplinujących dłużników oraz wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, poszukiwanie majątku zobowiązanych,
  • prowadzenie postępowań w sprawach udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i innych ulg przewidzianych przepisami prawa, prowdzenie postepowań w sprawach zwolnienia płatnika z obowiązku pobierania podatku oraz w sprawach ograniczenia poboru zaliczek na podatek, przygototywanie projektów decyzji, monitorowanie udzielonej pomocy publicznej, wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis,
  • prowadzenie postępowań w sprawach odpowiedzialnośći podatkowej osób trzecich i odpowiedzialności płatnika, ocenianie zebranych dowodów w celu przygotowania projektu decyzji o wysoikości pobranego lub niepobranego podatku dochodowego oraz decyzji orzekającej o odpowiedzilaności podatkowej osoby trzeciej i ustalającej wysokość jej zobowiązania podatkowego,
  • sporządzanie wniosków o ustanowienie hipoteki przymusowej, wniosków o wykreślenie hipoteki, dokonywanie na podstawie wniosków Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, organu podatkowego, Izby Celnej, jednostek samorządu terytorialnego wpisu do rejestru zastawów skarbowych, wykreślanie wpisu oraz wydawanie zaświadczeń o dokonanych wpisach w Centralnym Rejestrze Zastawów Skarbowych,
  • prowadzenie postępowań w sprawach zabezpieczeń zobowiązań podatkowych w trakcie kontroli podatkowej i w trakcie postępowań podatkowych - gromadzenie materiału dowodowego, ocenianie i przygotowywanie projektów decyzji i projektów zarządzania zabezpieczenia, przygotowanie postanowień o wstrzymaniu wykonania decyzji oraz o nadaniu decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności,
  • prowadzenie czynności związanych z postępowaniem naprawczym, upadłościowym i likwiadcyjnym, przygotowywanie wniosków o ogłoszenie upadłości dłużnika, zakaz prowadzenia działalności gospodarczej,
  • sporządzanie i analizowanie karty analiz zaległości przedawnionych oraz sporządzanie decyzji o przedawnieniu zaległości podatkowych,
  • gromadzenie niezbędnych danych do sprawozdań z zakresu komórki

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa,
    - kontakt z klientem zewnętrznym,
    - obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godziny dobowego czasu pracy,
    - obsługa sprzętu biurowego (drukarka, niszczarka, kserokopiarka)
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - budynek bez windy, węzeł sanitarny przystosowany do osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na parterze budynku,
    - stanowisko pracy usytuowane jest na piętrze,
    - praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym oświetlonym światłem naturalnym i sztucznym,
    - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, niewidzących, niesłyszących i głuchoniemych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa terytorialnego i unijnego w zakresie prawa podatkowego,
    • znajomość przepisów Ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy prawo upadłościowe i naprawcze, ustrawy o księgach wieczystych i hipotece, aktów prawa wspólnotowego dotyczących pomocy w ramach zasady de minimis,
    • umiejętność analitycznego myslenia, rzetelność, dokładność, odpowidzialnosć,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • komunikatywność,
    • asertywność,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Logistyki i Jakości

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zmianami i nadzorowanie pracy magazynowej w sektorze e-commerce. Zapewnienie realizacji celów operacyjnych zgodnie z planem i standardami jakości. Kierowanie, motywowanie i wspieranie zespołu, usuwanie przeszkód operacyjnych. Współpracowanie z innymi działami...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.