Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Referent ds. kadr i płac

    "INNOWACJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Nowa Dęba    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    11 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Samodzielny Referent w Wydziale Majątku Sieciowego

    PGE Dystrybucja S.A.   Wyszków, ul. Pułtuska 116    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów Referent Rzeszów
Starszy referent w V Wydziale Kontroli Podatkowej

Starszy referent w V Wydziale Kontroli Podatkowej

Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
3164 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172524
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.

Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw wykonywania czynności kontrolnych
  • w V Wydziale Kontroli Podatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Rzeszów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współuczestniczenie w badaniu dokumentów i ewidencji,
  • współuczestniczenie w przeprowadzanych przez inspektora kontroli skarbowej czynnościach dowodowych,
  • współpracowanie w tworzeniu dokumentacji kontrolnej,
  • wspomaganie pracy inspektora kontroli skarbowej w postępowaniach mandatowych,
  • informowanie inspektora kontroli skarbowej o stanie prowadzonych spraw i zgłaszanie zaistniałych problemów,
  • współuczestniczenie po zakończeniu postępowania kontrolnego w opracowywaniu i kompletowaniu dokumentów,
  • uczestniczenie w czynnościach wykonywanych w ramach pomocy prawnej oraz zleconych przez inne organy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca polegająca na prowadzeniu czynności kontrolnych, wykonywana w siedzibie Urzędu oraz
    w terenie, w siedzibie kontrolowanego, wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w terenie – kontakty z podatnikami, prowadzenie czynności kontrolnych w siedzibie kontrolowanego.
    Praca w biurze – IX piętro w XV – piętrowym budynku z windami, brak podjazdu dla niepełnosprawnych. Obsługa komputera.
    Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących, głuchoniemych oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • łatwość komunikacji,
    • otwarty stosunek do klienta,
    • doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Referent ds. kadr i płac

    "INNOWACJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Nowa Dęba    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    11 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Samodzielny Referent w Wydziale Majątku Sieciowego

    PGE Dystrybucja S.A.   Wyszków, ul. Pułtuska 116    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.