Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 46348
Warunki pracy
Praca będzie wykonywana na III piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Podczas pracy na zajmowanym stanowisku istnieje konieczność swobodnego przemieszczania się po całym budynku Komendy Miejskiej i Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Podwale. W budynku znajduje się winda przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak jest podjazdów i toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.Zakres zadań
- Bieżące ewidencjonowanie zatrudnienia funkcjonariuszy Policji oraz sporządzanie, aktualizacja meldunków o stanie etatowym i zatrudnienia funkcjonariuszy w jednostkach i komórkach organizacyjnych KMP we Wrocławiu, jak również zestawień RB 70 oraz statystyk zleconych przez jednostki nadrzędne,
- Prowadzenie ewidencji i dystrybucja rozkazów personalnych, sporządzanie i ewidencjonowanie rozkazów nagrodowych i wniosków od kierowników jednostek i komórek organizacyjnych w celu monitorowania zatrudnienia,
- Prowadzenie i ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich kadry kierowniczej KMP we Wrocławiu oraz wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników cywilnych KMP we Wrocławiu celem nadzorowania nad prawidłowym ich wykorzystaniem,
- Sporządzanie zbiorczych wniosków awansowych na stopnie policyjne oraz weryfikacja wniosków o nadanie medali i odznaczeń państwowych i resortowych celem realizacji procedury awansowej policjantów,
- Prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek oraz opiniowanie wniosków dotyczących wyrobienia pieczęci służbowych celem ich dalszego przekazania do Wydziału Wspomagającego KMP we Wrocławiu i realizacji procedury zakupu,
- Prowadzenie ewidencji policjantów zawieszonych w czynnościach służbowych, urlopowanych, pozostających w dyspozycji oraz przeniesionych do KMP oraz odchodzących do innych jednostek organizacyjnych i zwolnionych z Policji celem realizacji dalszych procedur Ustawy o Policji,
- Przygotowywanie akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji celem przekazania do archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
- znajomość obsługi programów biurowych Word, Excel
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe