Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Ogłoszenie o naborze Nr 52443
Warunki pracy
Praca o charakterze biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 07:30 – 15:30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze, niekiedy dynamicznie podczas przemieszczania się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej związane są również z obsługą innych urządzeń biurowych: telefon, drukarka, niszczarka papierów oraz z prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na I piętrze budynku Komisariatu Policji w Skwierzynie ( brak windy), wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.Zakres zadań
- Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Komendanta.
- Prowadzenie wymaganych rejestrów, dzienników, ewidencji, skorowidza i książek doręczeń.
- Prowadzenie rejestru i zbioru jawnych aktów prawnych dotyczących Policji.
- Przekazywanie spraw „wpływających” do właściwych komórek organizacyjnych Komisariatu Policji w Skwierzynie zgodnie z dekretacją Komendanta i jego Zastępcy.
- Prowadzenie ewidencji korespondencji „wchodzącej” i „wychodzącej”, związanej z prowadzonymi sprawami.
- Sporządzanie i przygotowywanie poczty miejskiej i specjalnej do wysyłki oraz sporządzanie niezbędnych zestawień.
- Prowadzenie terminarza Komendanta KP Skwierzyna oraz jego Zastępcy.
- Obsługiwanie klientów zewnętrznych, stosownie do przyjętych w Komisariacie standardów, udzielanie informacji o osobach prowadzących ich sprawę, możliwości nawiązania kontaktu telefonicznego, itp. W przypadkach przekraczających zakres kompetencji lub precedensowych postępowanie zgodnie z poleceniem Komendanta lub jego Zastępcy.
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazywanie ich do archiwum.
- Udział w pracach nieetatowych komisji powoływanych na czas realizacji określonych zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego - minimum pół roku doświadczenia zawodowego w pracy w danym obszarze do prawidłowego wykonywania obowiązków wystarczy przeprowadzenie krótkiego przeszkolenia zawodowego
- Doskonała organizacja pracy
- Obsługa komputera
- Praca zespołowa
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Znajomość organizacji pracy kancelaryjno-biurowej
- Znajomość przepisów z zakresu metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej
- Umiejętność podejmowania decyzji
- Samodzielność
- Umiejętność analizy
- Dokładność, rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe