Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Mikołów
Starszy referent

Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Mikołów
praca stacjonarna
1725 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Mikołów
Ogłoszenie o naborze Nr 52583

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym.
Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała – siedząca.
Praca związana z obsługą klienta zewnętrznego. Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Praca kancelaryjno-biurowa.
Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na II piętrze w KPP w Mikołowie, przy ulicy Rymera 1. Budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do wydziału oraz jej wydawanie w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu naczelnikowi oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji
  • Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału
  • Archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydzialu i przekazywanie ich do archiwum
  • Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i policjantów, sporządzanie wykazów należności pieniężnych
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego
  • Prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz zapewnienie obsługi organizacyjno-recepcyjnej interesantów i gości
  • Obsługa centrali telefonicznej wydziału, kierowanie interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego stażu lub pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt MSWiA
  • komunikatywność
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi komputera, edytora tekstu