Komenda Miejska Policji w Rybniku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Rybnik
Ogłoszenie o naborze Nr 98944
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne:
Wejście do budynku jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (tylko parter budynku).
Stanowisko pracy jest usytuowane na IV piętrze budynku, brak wind.
Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: komputer, drukarka , kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów, telefon.
Zakres zadań
- Przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływająca do Wydziału oraz wydaje funkcjonariuszom w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w KMP/Wydziale;
- Odręcznie lub komputerowo ewidencjonuje pisma, akty prawne, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z Wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych;
- Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze oraz udziela informacji na zapytania sądów, prokuratur czy jednostek Policji w celu zapewnienia właściwej ewidencji oraz dostarczenia niezbędnych informacji;
- Obsługuje komputer i pocztę elektroniczną w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy;
- Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników Wydziału i przekazuje je do archiwum w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania;
- Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań;
- Obsługuje centralę telefoniczną Wydziału, kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy Wydziału;
- Prowadzi w systemie ERCDŚ rejestrację czynności sprawdzających i postępowań przygotowawczych oraz pomocy prawnych;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy biurowej w administracji
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
- umiejętność organizowania pracy własnej
- rzetelność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa - poufne
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność komunikowania się