Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Cieszyn
Starszy referent

Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie
Cieszyn
praca stacjonarna
713 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Cieszyn
Ogłoszenie o naborze Nr 132055

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, kserokopiarkę, skaner, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy w Wydziale dw z PG usytuowane jest na I piętrze. W budynku brak windy. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.

Zakres zadań

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej w odpowiednich dziennikach, rozdzielanie i wysyłanie poczty zwykłej oraz resortowej, przedkładanie dokumentacji Naczelnikowi do podpisu
  • rejestrowanie dokumentacji procesowej postępowań sprawdzających i przygotowawczych wraz z całą wpływającą dokumentacją statystyczną
  • prowadzi depozyt dowodów rzeczowych Wydziału Kryminalnego oraz Wydziału PG poprzez przyjmowanie lub wydawanie dowodów rzeczowych
  • przyjmuje środki odurzające z wszystkich jednostek oraz komórek organizacyjnych, weryfikuje dokumentację w tym zakresie w celu przekazania do KWP, a także na bieżąco realizuje prawomocne wyroki sądowe o przepadku
  • archiwizowanie i przekazywanie do dokumentacji do składnicy akt
  • sporządzanie comiesięcznych wykazów obecności funkcjonariuszy w słuzbie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • umiejętność sporządzania i redagowania dokumentów
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe