Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 136286
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa, jednozmianowa w godzinach 7.30 – 15.30,
- konieczność przemieszczania się wewnątrz budynku,
- praca przed monitorem ekranowym powyżej połowy wymiaru czasu pracy,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na trzecim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.
Zakres zadań
- zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w Wydziale i w tym celu przyjmuje i rozdysponowuje po zaewidencjonowaniu we właściwych rejestrach pocztę wpływającą i wychodzącą. Roznosi pocztę do wszystkich sekretariatów w KWP oraz rozdziela pocztę w Wydziale na poszczególne osoby zgodnie z dekretacją Naczelnika;
- prowadzi ewidencję czasu pracy w Wydziale poprzez comiesięczne przygotowywanie listy obecności oraz wprowadzanie wszystkich danych do systemu SWOP, jest odpowiedzialna za właściwe rozliczanie urlopów, nadgodzin, a także prowadzi absencję chorobową dla funkcjonariuszy Policji w Wydziale;
- zaopatruje pracowników Wydziału w materiały kancelaryjno - biurowe;
- realizuje czynności związane z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przesyłaniem, gromadzeniem, przechowywaniem, rozliczaniem i przekazywaniem do archiwum materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone";
- prowadzi ewidencję zaświadczeń lekarskich wydawanych przez lekarza medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, a także rejestruje skierowania na badania wstępne i kontrolne;
- redaguje pisma na polecenie Naczelnika Wydziału i jego zastępcy;
- ewidencjonuje przepisy prawne w Wydziale, sporządza karty zapoznania się z przepisami przez funkcjonariuszy i pracowników Wydziału;
- koordynuje w Wydziale prace związane z przygotowaniem i zdawaniem dokumentów do archiwum KWP, a także prowadzi podręczne archiwum w Wydziale. Przygotowuje do archiwum dokumenty zgromadzone w trakcie roku na swoim stanowisku pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w administracji
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
- oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- komunikatywność
- terminowość
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność organizacji pracy własnej
- staranność i precyzja wykonywania zadań
- umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dyspozycyjność