- Ogłoszenie nr: 175645
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 listopada 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
- Podkarpacki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- identyfikowanie możliwości finansowania z funduszy pomocowych Unii Europejskiej projektów związanych z realizacją zadań Policji woj. podkarpackiego oraz koordynowanie i podejmowanie koniecznych działań w celu ich pozyskiwania,
- opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym wniosków aplikacyjnych, w celu pozyskiwania środków pomocowych na potrzeby KWP w Rzeszowie,
- współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi KWP oraz jednostkami terenowymi zaangażowanymi w proces realizacji inwestycji (działań) współfinansowanych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz koordynowanie zadań związanych z prawidłowym przygotowaniem projektu,
- współpraca w kwestiach formalnych z komórkami organizacyjnymi KGP oraz innymi podmiotami właściwymi w sprawach pozyskiwania i wykorzystywania funduszy z UE np.: Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski, Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej, Ministerstwa, inne jednostki administracji publicznej, jednostki samorządowe, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia i fundacje,
- tworzenie założeń do planu budżetu związanych z zapewnieniem finansowania i współfinansowania opracowywanych projektów w celu umożliwienia realizacji projektu,
- inicjowanie i prowadzenie kontaktów roboczych i formalnych z przedstawicielami Komisji Europejskiej oraz instytucji pośredniczących w ramach aplikowania i realizowania poszczególnych projektów w celu zapewnienia odpowiedniej ich realizacji,
- inicjowanie działań mających na celu pozyskiwanie partnerów zewnętrznych współuczestniczących w działaniach polegających na pozyskiwaniu środków pomocowych w celu skompletowania dokumentacji projektowej oraz nawiązania współpracy przy realizacji i rozliczaniu projektu,
- tworzenie aktów prawnych wewnętrznego kierowania oraz korespondencji służbowej, także w języku obcym w celu realizowania zadań służbowych oraz umożliwienia sprawnej realizacji założeń poszczególnych projektów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca polega na realizacji zadań zespołu ds. pozyskiwania funduszy pomocowych związanych z wyszukiwaniem możliwości składania wniosków aplikacyjnych, organizacji procesu realizacji projektów, przedsięwzięć finansowanych ze środków unijnych oraz innych źródeł, a także samodzielnego podejmowania inicjatyw w tym zakresie. Końcowe rozwiązania inicjowane są w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Od pracownika oczekuje się przedstawienia własnych rozwiązań.
Praca w naturalnym i sztucznym oświetleniu przy monitorze ekranowym.
Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim np.: brak wind, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe w zakresie prawa, ekonomii, europeistyki, stosunków międzynarodowych lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, administracji w Unii Europejskiej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość Ustawy o zamówieniach publicznych, ogólnych przepisów z zakresu prawa unijnego,
- znajomość Ustawy o Policji,
- umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- komunikatywność,
- znajomość obsługi programów Windows,
- minimum półtora roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- znajomość języka angielskiego,
- łatwość formułowania myśli, zdolności analityczne,
- powyżej 1 roku doświadczenia w podejmowaniu działań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków unijnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów