Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka do Biura Rzecznika Prasowego

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lubelska 26    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2215 dni temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 25694

Warunki pracy

Praca powyżej 4 godzin dziennie przed monitorem, reprezentowanie urzędu podczas spotkań z podmiotami zewnętrznymi, wyjazdy krajowe, praca pod presją czasu, obsługa klientów zewnętrznych, wystąpienia publiczne, organizacja spotkań.

Zakres zadań

  • Obsługa informacyjna i prasowa Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Sekretarzy Stanu i Podsekretarzy Stanu, w tym m.in.: organizowanie i obsługa konferencji prasowych, koordynowanie i nadzorowanie kontaktów przedstawicieli Ministerstwa z mediami, przygotowywanie dla Kierownictwa analiz i opracowań medialnych.
  • Sporządzanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy.
  • Kreowanie zadań z zakresu public relations mających na celu tworzenie wizerunku Ministerstwa, w zakresie właściwości Wydziału.
  • Sporządzanie komunikatów prasowych na stronę internetową Ministerstwa oraz ich dystrybucja w mediach.
  • Przygotowywanie projektów pism okolicznościowych.
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy składane w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  • Współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu, rzecznikami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych, wojewodów, a także organów i jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie dziennikarstwa, komunikacji społecznej, PR, politologii, stosunków międzynarodowych, administracji, filologii polskiej lub angielskiej lub niemieckiej lub rosyjskiej albo wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w wyżej wymienionym zakresie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego pracy związanej z kontaktem z mediami lub PR.
  • Znajomość ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia w sprawie organizacji i zadań rzeczników prasowych w urzędach organów administracji rządowej.
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania urzędu, znajomość struktury administracji publicznej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, rzetelność, umiejętność komunikacji, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Umiejętność wystąpień publicznych.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Tajne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze administracji.
  • Umiejętność posługiwania się edytorem tekstu oraz narzędziami wspierającymi komunikację elektroniczną.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
  • Znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym.
 

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka do Biura Rzecznika Prasowego

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lubelska 26    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....