Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Starszy specjalista

Starszy specjalista

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2208 dni temu
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 25551

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.

Zakres zadań

  • weryfikowanie zapotrzebowania jednostek w środki budżetowe na poszczególne dni kolejnego miesiąca pod kątem zachowania ich zgodności z harmonogramem wydatków, sporządzanie zbiorczego zapotrzebowania Policji w środki budżetowe i ich zmiany w trakcie miesiąca,
  • opracowywanie dziennego zasilenia jednostek w środki budżetowe, na podstawie złożonych zapotrzebowań,
  • wprowadzanie do systemu TREZOR projektów planów wydatków i dochodów budżetowych oraz na bieżąco wszystkich wniosków do ministra właściwego do spraw wewnętrznych o dokonanie zmian planu wydatków Policji, wniosków o uruchomienie rezerw celowych, ogólnej i dokonywanych przez Komendanta Głównego Policji zmian planu wydatków,
  • weryfikowanie harmonogramu wydatków jednostek Policji na dany rok budżetowy i wniosków o modyfikację,
  • dokonywanie zmian zapotrzebowania w trakcie miesiąca, na podstawie wniosków jednostek, w ramach aktualnych możliwości,
  • opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie dotyczącym Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR oraz proponowanie nowych rozwiązań i zapisów,
  • udzielanie merytorycznego wsparcia jednostkom Policji,
  • sporządzanie analiz i zestawień oraz przygotowywanie projektów opinii dla podmiotów zewnętrznych, w tym dysponenta części oraz dla kierownictwa Biura i Policji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne (lub na kierunku pokrewnym – finanse, rachunkowość) lub wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu ekonomii (lub na kierunku pokrewnym – finanse, rachunkowość),

doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy na stanowiskach, na których realizowane są zadania z obszaru ekonomii, finansów,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość przepisów o finansach publicznych,
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i uzasadniania proponowanych rozwiązań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolności analityczne,
  • asertywność i kreatywność,
  • umiejętność obsługi systemu TREZOR,
  • umiejętność pracy w programach pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe