Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 47212
Warunki pracy
• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych• zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
• obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
• konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
• stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
• budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
• drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
• pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• dodatek stażowy
• dodatkowe wynagrodzenie roczne
• nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
• dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
• możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
• pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
• ruchomy system czasu pracy
Zakres zadań
- ewidencjonowanie nowo przyjętych środków trwałych i wartości niematerialnych poprzez ustalenie wartości początkowej, stawki amortyzacyjnej, planu amortyzacji, grupy z klasyfikacji środków trwałych, nadanie numeru inwentarzowego, wskazanie osób odpowiedzialnych, wystawienie dokumentu księgowego OT potwierdzającego przyjęcie składnika do używania
- oznakowywanie składników majątkowych znajdujących się w ewidencji ilościowo-wartościowej etykietami z numerem inwentarzowym
- dokumentowanie alokacji składników majątkowych w wyniku zmiany miejsca użytkowania, likwidacji, nieodpłatnego przyjęcia/przekazania, darowizny, sprzedaży poprzez ich rejestrację w księdze inwentarzowej, wystawianie dokumentów księgowych MT/MN, PT, LT/LN oraz przygotowywanie umów użyczenia, sprzedaży, protokołów zdawczo-odbiorczych
- przygotowywanie i rozliczanie wyników inwentaryzacji rocznej i okresowej, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych
- nadzorowanie poprawności prowadzenia księgi inwentarzowej przez pracowników delegatur Urzędu, współpraca z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki w celu bieżącego rejestrowania zmian w księdze inwentarzowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia ewidencji majątku
- umiejętność analitycznego i systemowego myślenia
- znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- biegła znajomość pakietu Office
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki w służbie cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe