Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 69318
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańCzynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- organizowanie oraz koordynowanie procesu naboru pracowników i procesu wprowadzania do pracy nowo zatrudnionych pracowników
- koordynowanie procesu nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy wraz z przygotowywaniem dokumentacji pracowniczej oraz zakładaniem i prowadzeniem teczek akt osobowych pracowników
- ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w zakresie wysokości należnych pracownikom świadczeń pieniężnych
- przygotowywanie dokumentacji w sprawach emerytalno-rentowych oraz dokumentów ubezpieczeniowych w związku ze zgłaszaniem, wyrejestrowywaniem pracowników do/z ubezpieczeń społecznych i zmianą/korygowaniem danych wykazanych w tych dokumentach
- koordynowanie procesu sporządzania opisów stanowisk pracy i wartościowania stanowisk pracy wraz z weryfikacją opisów stanowisk pracy pod względem poprawności ich sporządzenia
- koordynowanie procesu przeprowadzania pierwszej oceny wraz z procesem odbywania służby przygotowawczej w służbie cywilnej oraz procesu ocen okresowych pracowników i indywidualnego programu rozwoju zawodowego
- organizowanie staży, w szczególności staży i przygotowania zawodowego bezrobotnych w komórkach organizacyjnych urzędu
- sporządzanie pism, opinii i innych dokumentów, sprawozdań oraz prowadzenie statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze HR – zasoby ludzkie
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość przepisów prawa pracy w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów dotyczących organizacji staży/przygotowania zawodowego bezrobotnych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów dotyczących sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań
- umiejętność obsługi programu kadrowego
- umiejętność obsługi programu Płatnik
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe kierunek: prawo pracy, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie projektami, systemy zarządzania jakością standardy ISO i zarządzanie przez jakość (TQM)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
- wiedza w zakresie zarządzania projektami w administracji publicznej
- wiedza w zakresie systemu zarządzania jakością
- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w zakresie wykonywanych zadań