Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Biłgoraj
Ogłoszenie o naborze Nr 70181
Warunki pracy
- praca biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30,
- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
- narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie naturalne/sztuczne,
- pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,
- konieczność poruszania się po budynku: brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Zakres zadań
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendy.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Prowadzenie spraw dotyczących dyscypliny służby i pracy oraz profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych.
- Rozliczanie czasu służby i pracy pracowników i funkcjonariuszy.
- Obsługa spotkań, narad i odpraw służbowych.
- Obsługa kasowa Komendy (podczas nieobecności kasjerki).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o PSP, instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w komendach powiatowych PSP (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej – Dz. Urz. MSW z 2013 r. poz. 27)
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, klientem poczty.
- Umiejętność redagowanie pism urzędowych
- Komunikatywność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista.