Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
- Obsługa klientów w tematach dotyczących podstawowej oferty banku
- Obsługa zapytań klientów na czacie i mailach
- Prowadzenie spraw klientów od początku do końca
- Zapewnienie jakości obsługi klienta na najwyższym poziomie
- Status studenta / absolwenta (maksymalnie 2 lata po studiach)
- Wytrwałość w osiąganiu postawionych celów i realizacji zadań
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność i otwartość na pracę w kulturze Agile
- Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
- Zdolność analitycznego myślenia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
- Umowę zlecenie na okres od 2 do 9 miesięcy
- Pracę w nowoczesnej firmie technologicznej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Certyfikat Stażu z Lwem
- Cele rozwojowe i wsparcie mentora
- Elastyczny czas pracy
Poznaj
ING Bank Śląski S.A.
Strona główna > O Banku O Banku ING Bank Śląski S.A. Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.