Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy
- Zachęcanie klientów do korzystania z bankowości internetowej / mobilnej oraz asystowanie klientowi podczas pracy z aplikacjami bankowymi;
- Uczestniczenie w bezpośrednich spotkaniach z klientami;
- Diagnozowanie i realizacja potrzeb klienta, wykorzystując różne kanały kontaktu;
- Współudział w realizacji czynności związanych z procesem przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
- Odpowiedzialność za kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, poprzez zgodną ze standardem obsługę klientów.
- Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany;
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się;
- Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwenca w działaniu;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku;
- Łatwość w budowaniu relacji;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- Otwartość na pracę zespołową;
- Praktyczna umiejętność pracy z nowoczesnymi narzędziami tj, tablet, smartfon;
- Wykształcenie min. średnie.
- Doświadczenie w pracy z klientem.
- Umowę zlecenie na okres od 2 do 9 miesięcy
- Pracę w nowoczesnej firmie technologicznej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Certyfikat Stażu z Lwem
- Cele rozwojowe i wsparcie mentora
- Elastyczny czas pracy
Poznaj
ING Bank Śląski S.A.
Strona główna > O Banku O Banku ING Bank Śląski S.A. Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.