Staż z Lwem w Sieci Detalicznej
Miejsce pracy: Kielce
Nr ref.: AW/RDŁÓ/09/2018
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Twoje zadania:
- Zachęcanie klientów do korzystania z bankowości internetowej / mobilnej oraz asystowanie klientowi podczas pracy z aplikacjami bankowymi;
- Uczestniczenie w bezpośrednich spotkaniach z klientami;
- Diagnozowanie i realizacja potrzeb klienta, wykorzystując różne kanały kontaktu;
- Współudział w realizacji czynności związanych z procesem przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
- Odpowiedzialność za kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, poprzez zgodną ze standardem obsługę klientów.
Nasze oczekiwania:
- Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany;
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się;
- Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku;
- Łatwość w budowaniu relacji;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym;
- Otwartość na pracę zespołową;
- Praktyczna umiejętność pracy z nowoczesnymi narzędziami tj, tablet, smartfon;
- Wykształcenie min. średnie.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z klientem.
Oferujemy Ci:
- Umowę zlecenie na okres od 2 do 9 miesięcy
- Pracę w nowoczesnej firmie technologicznej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Certyfikat Stażu z Lwem
- Cele rozwojowe i wsparcie mentora
- Elastyczny czas pracy