Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny (mile widziane ukończone studia na kierunku administracja, prawo) - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, - biegła umiejętność pisania na komputerze, - pełna zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowana opinia , - kandydat nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe i nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - zdolność analitycznego myślenia, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność sprawnej organizacji pracy, - operatywność, kreatywność i komunikatywność, - odporność na stres, - dokładność, odpowiedzialność, lojalność, dyskrecja, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie w ramach stażu urzędniczego. Mile widziane - doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia w wymiarze sprawiedliwości, - ukończone studia co najmniej pierwszego stopnia i tytuł zawodowy, kierunki - administracja, prawo, - umiejętność pisania bezwzrokowego,
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Św. Rocha, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Wymagane dokumenty:
Pełna informacja o konkursie i zasadach rekrutacji jest dostępna na stronie jednostki https://czestochowa.sr.gov.pl/aktualne-oferty-pracy
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie