Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Support manager

AUDIT Doradztwo Personalne
Zielona Góra
praca stacjonarna
2227 dni temu

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Zielonej Górze, poszukujemy kandydata na stanowisko

Support manager
Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Job descripition:

  • Daily stand up meetings with the team to discuss what is outstanding, priorities for the day, any blockers to meeting SLA’s and general issues
  • Daily feedback meeting to the European Support Manager
  • Ongoing performance reviews of all direct reports
  • Distribution of daily reporting to all key stakeholders
  • Building and maintaining good relationships with key customers, willing to travel for short-time business trips
  • Liaison with the Client Service Owner to ensure Production Issues are being dealt with in the appropriate manner and to the correct time frame
  • Maintenance and improvements to the CRM platforms and any other tools in use
  • Ensuring up to date documentation is kept regarding working practices
  • Creating policies and procedures for Support team
  • Reviewing applications, conducting interviews, providing on the job training or mentoring to new employees
  • Analyse support team to establish whether all personnel are following the best practices established by the Support Manager
  • Defusing situations with unhappy customers, will support team in critical issues

Requirements:

  • Experience in IT and/or Ecommerce Industry (Logistics experience advantageous)
  • Experience in Support environments (knowledge of tickets systems, CRM etc.)
  • Strong IT Skills (must be able to understand our platform, product, services)
  • Fluent English 
  • Understanding of customer service practices
  • Knowing mediation and conflict resolution techniques
  • Excellent interpersonal and leadership skills
  • An ability to prioritize work and to plan ahead
  • A calm nature under pressure
  • Decision making abilities
  • Extreme accurate information keeping
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...