Szef Agencji Celnej
Schenker Sp. z o.o.
Tarnowo Podgórne
rekrutacja online
20 dni temu
Szef Agencji Celnej
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Zakres zadań:
  • Zarządzanie scentralizowaną Agencją Celną współpracującą z takimi obszarami w całej Polsce jak: biznes lądowy, biznes oceaniczny, biznes morski (w tym również angażowanie się w tematy Agencji Celnej w państwach Klastra NEE: Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina i Białoruś).
  • Wprowadzanie rozwiązań zapewniających skuteczność funkcjonowania Agencji Celnej.
  • Zapewnianie rozwoju Agencji Celnej poprzez współpracę z biznesami oraz rozwój bezpośrednich Klientów.
  • Inicjowanie i koordynacja działań związanych z wdrażaniem nowych technologii.
  • Zapewnianie optymalnego poziomu kosztów poprzez realizację oczekiwanego poziomu efektywności pracy.
  • Identyfikowanie możliwości poprawy efektywności kosztowej operacji celnych i produktywności.
  • Reprezentowanie Agencji Celnej w komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie wszelkich spraw dotyczących procesu celnego.
  • Bieżące zarządzanie wynikami.
  • Koordynacja działań związanych z dostosowaniem procedur i procesów do zmian w prawie celnym i podatkowym.
  • Zapewniania odpowiedniego poziomu kompetencji i umiejętności podległych pracowników, praca nad ich rozwojem.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Minimum 10 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku menedżerskim w dużej organizacji związanym z zarządzaniem obszarem celnym – warunek konieczny.
  • Doświadczenia przy wdrażaniu zmian zarówno pod kątem biznesowym, jak i pracy z ludźmi.
  • Umiejętności prowadzenia spotkań biznesowych z innymi szefami obszarów.
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych.
  • Doświadczenia w pracy w różnorodnym środowisku, w tym również międzynarodowym.
  • Bieżącej wiedzy na temat przepisów celnych.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego ułatwiającej swobodną komunikację.
Benefity:
  • Opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • PPK
  • Samochód, telefon komputer

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!