Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.
    12 godz.
    Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Chorzowska 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
  • Starszy Kierownik ds. Sprzedaży Strategicznej

    Medicover Sp. z o.o.   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
  • Dyrektor / Dyrektorka Agencji 

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Chorzowska 6    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Menedżer Sprzedaży Klientów Korporacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Realizacja ambitnych planów sprzedażowych w zakresie produktów medycznych (m.in. abonamenty medyczne, usługi sportowe, platforma benefitowa) dla kluczowych klientów korporacyjnych w regionie południowym. Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej oraz w projektach...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Kierownik zespołu Katowice
Technical Services Team Manager

Technical Services Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Katowice
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
1612 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Technical Services Team Manager
Miejsce pracy: Katowice

The role holder is responsible for managing a small team of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

 

 

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement. (SLA)
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Domain Knowledge: ServiceNow knowledge and experience is an asset
Key Performance Indicators
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

The role holder is responsible for managing a small team of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

 

 

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement. (SLA)
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Domain Knowledge: ServiceNow knowledge and experience is an asset
Key Performance Indicators
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.
    12 godz.
    Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Chorzowska 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
  • Starszy Kierownik ds. Sprzedaży Strategicznej

    Medicover Sp. z o.o.   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
  • Dyrektor / Dyrektorka Agencji 

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Chorzowska 6    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Menedżer Sprzedaży Klientów Korporacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Realizacja ambitnych planów sprzedażowych w zakresie produktów medycznych (m.in. abonamenty medyczne, usługi sportowe, platforma benefitowa) dla kluczowych klientów korporacyjnych w regionie południowym. Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej oraz w projektach...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...