Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Do Działu Sprzedaży Regionalnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku wspiera zespół sprzedażowy koordynując przepływ zleceń i materiałów reklamowych, czyli
-
Dba o terminowe dostarczanie materiałów reklamowych przez Klientów
-
Realizuje standardowe zamówienia Klientów
-
Uczestniczy w planowaniu i zlecaniu kampanii reklamowych
-
Weryfikuje poprawność materiałów reklamowych dostarczanych przez Klientów
-
Monitoruje i raportuje przebieg emisji
-
Współpracuje z innymi działami
-
Swobodnie poruszasz się w Internecie
-
Dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel
-
Jesteś osobą samodzielną, dokładną i odpowiedzialną
-
Potrafisz skutecznie działać pod presją czasu
-
Szybko się uczysz
-
Umiesz dobrze zorganizować swoją pracę
-
Język angielski w stopniu komunikatywnym
-
Dodatkowym atutem będzie wiedza o rynku mediowym
-
Silne, uznane, multimedialne marki
-
Nowoczesne, zintegrowane rozwiązania komunikacyjne
-
Dynamiczne i twórcze środowisko pracy
-
Możliwość nauki od najlepszych i rozwoju zawodowego w strukturach Firmy