Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    1 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Dyrektor Finansowy

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Dyrektor Finansowy odpowiada za zarządzanie całościową polityką finansową firmy, planowanie i ustalanie przepisów i procedur obowiązujących w firmie, koordynowanie i doradztwo dla Zarządu we wszystkich sprawach finansowych oraz przeprowadzanie ekspertyz finansowych odnośnie wszystkich...
  • Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za planowanie i organizację projektów audytorskich, tj. za ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz dobór zespołu konsultantów i starszych konsultantów, Odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu...
  • Kierownik w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Księgowości i Płatności)

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne zadania: Nadzór nad pracą księgowych oraz nad osób wykonujących płatności w Sekcji Księgowości; Nadzorowanie prawidłowości ewidencji księgowej; Akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Bieżąca weryfikacja i analiza sald oraz zapisów na kontach księgowych;...
  • Kierownik do spraw kontroli księgowej

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Finansowych Warszawa
Transaction Manager / Financial Analyst

Transaction Manager / Financial Analyst

CBRE Corporate Outsourcing Global Corporate Services
Warszawa
praca stacjonarna
2351 dni temu

If you are not afraid of a challenging and dynamic working environment and you are relations oriented, ambitious, you speak English well, and maybe you even know other languages – we invite you to join



CBRE Corporate Outsourcing is part of CBRE - the global leader in commercial real estate services, investment and outsourcing. In the prestigious 2014 IAOP Global Outsourcing ranking CBRE is on 3rd place among all outsourcing companies, being the undisputed number 1 for many years in the real estate industry. Simply, join the Best!


We are currently seeking highly motivated, energetic person with great attention to details and results oriented attitude for the role of:


Transaction Manager / Financial Analyst

Warsaw

Job Summary:


The EMEA Transaction Management team is responsible for developing property strategy and overseeing the execution of transactions across EMEA for either one large, dedicated client or a number of clients with smaller transaction requirements. This opportunity is for a major e-commerce and logistics operator who is currently undertaking a very significant expansion programme across EMEA. The role will also be focussed on providing financial analysis and Business Case summary for potential commercial real estate lease transactions related to CBRE"s Master Services Agreement with a Global Technology Company in Europe.
Previous real estate transaction experience and language proficiency other than English and Polish would be an advantage.


Responsibilities:
  • Project initiation and business case development. Particularly related to the drafting White Papers (Business Cases) recommending sites for acquisition based on pre-qualification criteria, and developers for partnering with to deliver required buildings based on RFP and development appraisal summaries
  • Coordination of field resources and other stakeholders in the execution of lease renewals, new site acquisitions, disposal of surplus space by way of assignment, subletting, surrender or sale in the case of owned assets. Particularly related to site acquisitions of both existing buildings and Build to Suit opportunities (with the latter leading to engagement of the end to end development process)
  • Maintain strong relationships with Alliance Directors/Account Leads, field brokers and internal CBRE teams to facilitate transactions
  • Track and pursue broker outputs - collation of comparable evidence, preparation of Requests for Proposals (RFPs), letters of intent, broker's opinions of value and development appraisals
  • Develop and enhancing client relationships by the achievement of client"s Key Performance Indictors (KPIs), regular client meetings, use of market knowledge / best practice sharing, and demonstrating value add (using various measures including fee to value ratios)
  • Operate within CBRE's and the client's behavioural and procedural guidelines, including the use of systems e.g. TransAct. Promote an ethical and "client first" approach
  • Utilize the Global Technology Company's proprietary Excel model to accurately reflect the Cash and US GAAP implications of transactions under consideration throughout EMEA
  • Read, review, and abstract the economic terms in leases and expense reconciliations
  • Write and verbally present financial analysis assumptions and conclusions in a concise, confident and clear manner to both CBRE professionals and Client decision-makers
  • Regular client facing reporting to demonstrate transaction progres
Requirements:
  • Owns and manages specific client relationships, manages people and handles contractual issues, handles all but the most sensitive issues with the client or third parties
  • Enjoys detailed understanding of the contractual frameworks; contributes to negotiations. Develops plans to drive implementation of client strategy. Can lead a client meeting and is capable of conflict resolution
  • Provides value add to clients by really understanding client needs and identifying solutions which provide additional revenue
  • Assists in the process of developing account and client budget/plans, contributes to the development of client/ service line strategies and plans
  • Plans work and team resources to best meet client priorities, deliver operational performance and maximise profitability
  • High level awareness of property finance in order to escalate issues. Able to undertake P&L and cash flow comparisons
  • Experience with US GAAP accounting concepts is required
  • Experience with financial modelling in Excel is strongly preferred
  • Demonstrates understanding of general commercial office leasing concepts
  • Close attention to detail and strong organizational skills; ability to multi-task in order to meet client deadlines
  • Good interpersonal skills and ability to quickly form professional relationships with colleagues and clients at all levels of seniority
  • Candidates with 2-5 years of work experience in real estate and/or accounting will be considered
  • Previous transactional and/or real estate experience is desirable
  • Proven client facing experience
  • Commercially astute
  • Ambitious and self - motivated
  • Ability to prioritise and co-ordinate tasks efficiently ensuring all deadlines are met
  • Maintains a positive attitude towards routine tasks
  • Accurate and exceptional attention to detail
  • Good communication skills, both verbally and in writing
  • Ability to chase for the information, build the relationships with brokers to provide data to reports
  • Strong IT skills (Excel, PowerPoint, MS Outlook)
  • Strong analytical skills, financial/math skills and a keen sense of numbers and financial concepts
  • Bachelor"s degree (BA/BS) in Real Estate, Finance, Accounting, or Economics from a four-year College or University. A 3.5 GPA or higher is preferred but not required
  • Proven capability in delivering Real Estate practices (preferred)
  • Candidates with recognized real estate qualification will have distinct advantage

We offer:

  • Career opportunity in a multinational company
  • Multilingual, friendly work atmosphere
  • Private medical care with an attractive pack
  • Competitive benefit package (life insurance, partly funded language lessons, sport & recreation allowance-Benefit system)
  • Work place located in quickly developing office district with an easy access to public transport
Please include the following statement in your application: "I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997”

DISCLAIMER

This job description has been designed to indicate the general nature and level of work performed by employees within this classification. It is not designed to contain or be interpreted as a comprehensive inventory of all duties, responsibilities and qualifications required of employees assigned to the job.
 

Podobne oferty

  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    1 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Dyrektor Finansowy

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Dyrektor Finansowy odpowiada za zarządzanie całościową polityką finansową firmy, planowanie i ustalanie przepisów i procedur obowiązujących w firmie, koordynowanie i doradztwo dla Zarządu we wszystkich sprawach finansowych oraz przeprowadzanie ekspertyz finansowych odnośnie wszystkich...
  • Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za planowanie i organizację projektów audytorskich, tj. za ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz dobór zespołu konsultantów i starszych konsultantów, Odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu...
  • Kierownik w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Księgowości i Płatności)

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne zadania: Nadzór nad pracą księgowych oraz nad osób wykonujących płatności w Sekcji Księgowości; Nadzorowanie prawidłowości ewidencji księgowej; Akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Bieżąca weryfikacja i analiza sald oraz zapisów na kontach księgowych;...
  • Kierownik do spraw kontroli księgowej

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...